Logo: Frogut Plastics

Czym są pliki „cookies”?
Poprzez pliki „cookies” należy rozumieć dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. Pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych preferencji. „Cookies” zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Do czego używamy plików „cookies”?
Pliki „cookies” używane są w celu dostosowania zawartości stron internetowych do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych. Używane są również w celu tworzenia anonimowych, zagregowanych statystyk, które pomagają zrozumieć w jaki sposób użytkownik korzysta ze stron internetowych co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości, z wyłączeniem personalnej identyfikacji użytkownika.

Jakich plików „cookies” używamy?
Stosowane są, co do zasady, dwa rodzaje plików „cookies” – „sesyjne” oraz „stałe”. Pierwsze z nich są plikami tymczasowymi, które pozostają na urządzeniu użytkownika, aż do wylogowania ze strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki pozostają na urządzeniu użytkownika przez czas określony w parametrach plików „cookies” albo do momentu ich ręcznego usunięcia przez użytkownika.
Pliki „cookies” wykorzystywane przez partnerów operatora strony internetowej, w tym w szczególności użytkowników strony internetowej, podlegają ich własnej polityce prywatności.

Czy pliki „cookies” zawierają dane osobowe?
Dane osobowe gromadzone przy użyciu plików „cookies” mogą być zbierane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na rzecz użytkownika. Takie dane są zaszyfrowane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom nieuprawnionym.

Usuwanie plików „cookies”
Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza umieszczanie plików „cookies” na urządzeniu końcowym. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików „cookies” w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenie użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików „cookies” dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
Ograniczenie stosowania plików „cookies”, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej.

Frogut Plastics - Producent toreb reklamowych

Firma Frogut Plastics z siedzibą w Warszawie to znany i ceniony producent toreb reklamowych. Od lat współpracuje z wieloma renomowanymi sieciami handlowymi oraz firmami obecnymi na polskim rynku, produkując dla nich wysokiej jakości reklamówki foliowe z nadrukiem i torebki foliowe. Bardzo szeroka oferta sprawia, że torby foliowe z nadrukiem Frogut Plastics zamawiane są zarówno przez mniejsze firmy, jak i wielkie sklepy. Różnorodność produkowanych typów reklamówek pozwala Frogut Plastics wytwarzać produkty spełniające oczekiwania najbardziej wymagających klientów.

Reklamówki z nadrukiem od producenta. Co wyróżnia torebki plastikowe producenta Frogut Plastics?

Frogut Plastics wytwarza torebki foliowe, plastikowe, kasowe, reklamówki z nadrukiem. Producent dba, aby wyroby cechowały się najwyższą jakością przy zachowaniu korzystnej ceny. Sprawia to, że grono zadowolonych klientów firmy stale rośnie. Co bardzo istotne, wszystkie torby i reklamówki foliowe producenta są przyjazne dla środowiska - cechują się neutralnością dla wód gruntowych, w ich składzie nie ma metali ciężkich, a także nie wydzielają szkodliwych substancji podczas spalania. Drukowane są nietoksycznymi farbami wodnymi. Dzięki tym cechom są w pełni zgodne z nowoczesnymi standardami.

Oferta producenta reklamówek - toreb foliowych z nadrukiem

Spośród reklamówek wytwarzanych przez firmę każdy może znaleźć produkt odpowiadający swoim wymaganiom. Producent oferuje torby firmowe soft loop, czyli z dogrzewanym uchem, najpopularniejsze torby typu koszulka czy powszechne zrywki, nowoczesne reklamówki z podklejką, torby wielokrotnego użytku z polipropylenu tkanego, torby termoizolacyjne, torebki foliowe przeznaczone do produktów spożywczych, torby z zakładkami bocznymi, z usztywnianym dnem, a także inne nietypowe reklamówki, spełniające wymagania związane ze swoim specyficznym przeznaczeniem.

Technologie wykorzystywane przez producenta toreb reklamowych do tworzenia nadruku - jak powstają różne typy toreb z nadrukiem?

Torebki foliowe z nadrukiem mogą powstawać dzięki technologii rotograwiury i fleksodruku. Zwłaszcza ta pierwsza pozwala na niemal dowolne projektowanie toreb - mogą to być produkty oryginalne, o zwracających uwagę kolorach, a przy tym świetnej jakości. Rotograwiura cechuje się bardzo wysoką jakością i odpornością na oddziaływanie czynników zewnętrznych. Torby reklamowe wykonywane w technologii rotograwiury drukowane są ekologicznymi farbami o podłożu wodnym, nieszkodliwymi nawet przy kontakcie z żywnością. Reklamówki z nadrukiem w technologii fleksodruku wytwarzane są z pomocą farb szybkoschnących, dzięki czemu produkcja tych toreb może odbywać się na masową skalę.

Czy produkcja reklamówek z nadrukiem rzeczywiście szkodzi środowisku?

Ekologicznym problemem są nie tyle torebki foliowe, co ich nieodpowiedzialne wykorzystywanie. Sam proces produkcyjny reklamówek z polietylenu jest o wiele bardziej przyjazny środowisku niż produkcja toreb papierowych, popularyzowanych ostatnimi czasy właśnie ze względu na swą rzekomą ekologiczność. Polietylen podlega recyklingowi - z otrzymanego granulatu można wytwarzać następne reklamówki czy worki na śmieci - wystarczy więc nie wyrzucać ich bezmyślnie na śmietnik. Co więcej, dzięki swojej wytrzymałości i odporności na warunki atmosferyczne mogą być użytkowane przez długi okres - w przeciwieństwie do toreb produkowanych z papieru.

Popularność toreb plastikowych - krótka historia reklamówek foliowych

Plastikowe torby z nadrukiem stały się powszechne w Europie Zachodniej pod koniec lat 70. Reklamówki z zachodu, które trafiały do Polski często były sprzedawane na targowiskach i na ulicach. Z czasem zaczęły wypierać tradycyjne siatki na zakupy dzięki swojej trwałości i komfortowi użytkowania. Z czasem plastikowe torby reklamowe zaczęły być produkowane również przez polskich producentów, dzięki czemu ich import z zachodu przestał być konieczny.

Reklamówki przez lata były dodawane do zakupów bezpłatnie. Z praktyką tą walczy Unia Europejska, a to ze względu na próbę ograniczenia zanieczyszczania środowiska naturalnego - z tego powodu za te cieńsze torby na zakupy w wielu krajach trzeba dziś płacić. Mimo to zarówno w krajach zachodnich, jak i w Polsce torby plastikowe wciąż cieszą się ogromną popularnością - nie dały się wyprzeć nietrwałym i mniej praktycznym torbom papierowym.

Wygoda reklamówek i torebek foliowych

Torby plastikowe są przede wszystkim wygodne i praktyczne. Od lat służą milionom konsumentów do pakowania codziennych zakupów - trudno sobie je dziś wyobrazić bez toreb z polietylenu, szczególnie jeśli w grę wchodzi pakowanie owoców i warzyw, produktów sypkich czy serów, wędlin i mięsa. Do pakowania tych ostatnich produktów wykorzystywana jest specjalna folia spożywcza, która nie wchodzi w reakcje z żywnością. Jeszcze kilka dekad temu konsument niejednokrotnie sam musiał się postarać o opakowanie na nabywany towar. Reklamówki foliowe całkowicie zlikwidowały ten problem.

Wartość marketingowa toreb reklamowych i toreb firmowych

Producent gwarantuje doskonałą jakość reklamówek i ich wysoką wartość estetyczną - dzięki tym cechom torby plastikowe Frogut Plastics są doskonałym nośnikiem reklamy. Inwestycja w profesjonalnie wykonane reklamówki zawsze się opłaca - wykorzystanie pracy grafików i najnowszych zdobyczy technologicznych pozwala zwiększyć skuteczność reklamy umieszczonej na torbach reklamowych.

Perspektywy dla producentów toreb reklamowych - czy czas reklamówek foliowych z nadrukiem się skończył?

Choć ekolodzy i rządy wielu państw europejskich wypowiedzieli wojnę niektórym plastikowym reklamówkom, ich popularność nie maleje. Nic dziwnego, ponieważ ich walory użytkowe sprawiają, że torby plastikowe i torebki foliowe są dziś niezastąpione. Rozwój zaawansowanych technologii produkcji pozwala skutecznie odpierać argumenty przeciwników tych opakowań. Rozwijanie systemu zbiórki i odzysku powoduje, że w niektórych krajach (np. Skandynawia) recyklingowi podlega prawie 100% toreb plastikowych, dzięki czemu w tych krajach problem toreb foliowych nie istnieje. Producent reklamówek i torebek foliowych Frogut Plastics podąża za tymi najnowszymi trendami - wybierając produkty firmy można więc być pewnym, że nie zostanie się wrogiem środowiska.